quinta-feira, 1 de dezembro de 2016

1

Tendência: Tênis metalizados


Olá meninas hoje vamos falar de uma tendência que eu estou adorando, e invadiu o inverno 2016 e promete bombar no verão 2017O trend do momento são os tênis metalizados

Eles estão com tudo, e diversas marcas como SchutzVizzanoZara Arezzo já aderiram na sua coleção esses queridinhos.




 São diversos modelos oxford, mocassim, sapatilhas, tênis. Garantindo conforto e muito estilo!! 













Um comentário:

  1. När jag talade om det hade jag ett rolex kopior kärleks- / hat-förhållande till Aqua Terra GMT förra året. Å ena sidan var den underbara, superläsbara, mycket vattentålig klockor kopior och var försedd med en globetrotting som dunkade på någon av dess samtida, vilket rolex klocka kopia gjorde det till en allvarlig utmanare för sann GMT-överlägsenhet. I huvudsak var det nästan den perfekta "en klockan" för någon som mig. Men fake rolex "Nästan" var det operativa fake omega ordet, eftersom det bar tjockt och platt på min 6,5 "handled - grymt bred för sina 43 mm-proportioner, oavsett vilka remmar fake breitling jag monterade den på. Ända sedan jag har medgivit nederlag har jag aldrig kunnat förena helt fake tag heuer och hållet hur oroande klockan var tills jag gick på den nya Worldtimer, som också är 43 mm och fake cartier fortfarande vattentålig till 150 meter, men byggd runt Omegas tredje generationens Aqua Terra fall (fjärde fake IWC generationens urtavla, om vi håller poäng här), varvid en närmare inspektion avslöjar att de fake panerai största förändringarna inte bara är kosmetiska, som formen på kronan eller omorienteringen fake audemars piguet av skivans teakdäck, utan i storleken , form och vinkel på flikarna.

    ResponderExcluir